Avatar billede pouls Juniormester
27. september 2008 - 13:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se ulæste mail

Hej
Hvis jeg lukker min computer ned i standby og igen starter den op kommer der en meddelelse om at der er et antal ulæste postmeddelelser men hvis jeg går ind i Outlook er der ingen, er der nogen der ved hvor disse mails gemmer sig.
Avatar billede w13 Novice
27. september 2008 - 13:53 #1
Min far oplevede det samme, men det viste sig at være hans gamle, glemte Hotmail-konto, som havde ulæste mails.
Avatar billede pouls Juniormester
29. september 2008 - 20:30 #2
Jeg ved ikke hvad der er sket men de er væk nu.
Avatar billede w13 Novice
29. september 2008 - 23:28 #3
Ok, så husk at acceptere dit svar, så du får dine point igen og spørgsmålet lukkes.
Avatar billede pouls Juniormester
03. august 2010 - 22:27 #4
Spørgsmålet er lukket