Avatar billede in2designs Nybegynder
27. september 2008 - 16:37 Der er 1 kommentar

mac til mac eksteren haridsk

Kære eksperter jeg har 2 macs en G4 og en macbook, min g4 er gået sort men virker dog i nu dog kan jeg ikke få min skærm til at virker efter et uheld med kaffe. Jeg har nogle vigtige ting på den som jeg skal bruge til på mandag og er derfor i nød. Jeg har set at man kan bruge sin mac som eks hardisk via et kabel som man tilslutter til sin anden mac.

er der nogle som kender en måde så jeg kan kopier vider computer og computer..

har brug for hjælp.
Avatar billede straszek Praktikant
27. september 2008 - 17:04 #1
Forbind maskinerne med et firewirekabel, og start g4'erne mens du holder t-tasten nede. Så starte den i target-mode og du vil kunne se harddiske fra g4'erne på din macbook