Avatar billede vest Nybegynder
28. september 2008 - 22:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratisdns som diregere til anden hjemmeside?

Jeg er i gang med at lave min egen webserver men er i tidsnød og jeg ved ikke om jeg når at få den færdig inden der kommer besøgende på mit domæne navn.
Spørgsmålet er så, kan det lade sig gøre at få gratisdns til at viderestille mit nye domæne så den leder hen på en anden hjemmeside som jeg allerede har på nettet.
Hvis ja, hvilke felter skal jeg ændre hos gratisdns for at få det til at virke?

På forhånd tak.

M.V.H.
Per
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. september 2008 - 22:21 #1
Du kan bruge deres url-forward til at "dirigere" til et andet domæne.
Avatar billede vest Nybegynder
28. september 2008 - 22:25 #2
Jeg fik vidst ikke forklaret at jeg ønsker at vidrestille ved hjælp af internet adressen på den side jeg allerede har oppe at køre på nettet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. september 2008 - 22:26 #3
Nej, det fik du ikke forklaret. Hvad mener du helt præcist?
Avatar billede vest Nybegynder
28. september 2008 - 22:29 #4
# erikjacobsen
Sætter det automatisk de andre indstillinger ud af drift, lige så snart at man har tastet den ind i url-forwarding?
Avatar billede vest Nybegynder
28. september 2008 - 22:30 #5
# erikjacobsen
Uha hvor går det hurtig :-)
Det var lige den der url-forwarding jeg tænkte på.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. september 2008 - 22:32 #6
Jeg kan ikke huske om du skal slette de andre. Men det er hurtigt checket, så kan de altid tastes ind igen.
Avatar billede vest Nybegynder
28. september 2008 - 22:36 #7
Super

smid et svar og
Tak for hjælpen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. september 2008 - 22:36 #8
Nej tak, samler ikke. Svar blot selv, og accepter dit eget svar.
Avatar billede vest Nybegynder
28. september 2008 - 22:46 #9
ok :-)