Avatar billede vest Nybegynder
29. september 2008 - 16:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

url-forward hos gratisdns.dk virker ikke med www, men ok med http

Jeg har fået mit gratisdns.dk (url-forward) til at virke hvis jeg skriver http://mitandetdomæne.dk, men hvis jeg skriver www.mitandetdomæne.dk skriver browseren at siden ikke kunne hentes.
Hvad er det jeg skal have ændret hos gratisdns for at få det til at virke med "www" ?

På forhånd tak

M.V.H.
Per
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. september 2008 - 17:00 #1
Ved at lave een mere, hvor der øverst står:    Vært: *.mitandetdomæne.dk
Avatar billede vest Nybegynder
29. september 2008 - 17:06 #2
Skal jeg gå ind på "Tilføj URL forward" og lave en forward til, men nu også med "*", er det det du mener.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. september 2008 - 17:07 #3
ja
Avatar billede vest Nybegynder
29. september 2008 - 17:10 #4
kanon :-)
Tak for hjælpen.Smider du et svar.
Avatar billede olebole Juniormester
29. september 2008 - 17:23 #5
<ole>

- og øvelsen på længere sigt er at få vænnet WWW's brugere af med at bruge de tre forældede/overflødige w'er i internetadresser ... men det er nok et langvarigt projekt  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. september 2008 - 17:27 #6
Jeg samler slet ikke på point, tak. Jeg tror bare du skal svare selv, og acceptere dit eget svar.
Avatar billede vest Nybegynder
29. september 2008 - 17:53 #7
# olebole
ja det kommer til at tage sin tid. :-)

# erikjacobsen
jammen jeg takker så mange gange. :-)
Avatar billede iss Novice
29. september 2008 - 20:53 #8
Eller endnu bedre læser:
http://wiki.larsendata.dk/index.php/URL_Forward
Så kunne du nøjes med en URLforward.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. september 2008 - 20:58 #9
Selvfølgelig: man kan vælge "ja" ved stjernealias.  ;)