Avatar billede andrew Nybegynder
08. oktober 2008 - 16:24 Der er 5 kommentarer

Ved error send mail?

Hej.

Er der mulighed for at få sendt en e-mail til mig (webmaster) i tilfælde af at der opstår en fejl på min hjemmeside?

Det kunne være i tilfælde at fest ved tilslutning af database, eller billeder der er for store mm.

Nogen mulighed for dette?
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. oktober 2008 - 18:01 #1
Du kan jo lave:

$link = mysql_connect(....);
if(!$link){
mail(EMAIL TIL DIG MED INFO);
}

og samme med mysql_select_db()

Og hvad angår for store billeder, så kan du prøve at kigge på getimagesize(), måske den kan bruges. :o)
Avatar billede jantzen88 Nybegynder
08. oktober 2008 - 18:15 #2
Søgte lige lidt på www.php.net og fandt frem til noget du kunne rode med...

error_log, error_reporting.. Hvis du læser de kommentar der er så kan du helt sikkert på svar på dit sprøgsmål.
Avatar billede andrew Nybegynder
09. oktober 2008 - 14:08 #3
Super. Så er der lidt at kigge på.. Vender tilbage senere.. tak :)
Avatar billede andrew Nybegynder
01. februar 2009 - 20:33 #4
hey drenge.. smid lige et svar så vi kan få lukket denne tråd.. :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
01. februar 2009 - 21:32 #5
Svar!