Avatar billede ctv! Nybegynder
09. oktober 2008 - 17:57 Der er 2 kommentarer

DVD film flimrer ved afspilning

Hej eksperter

Jeg har lavet min egen video hvor jeg har noget tekst, og en masse billeder.

Dette skal jeg nu have overført til min laptop.
Jeg har brændt det ned på en DVD skive, og smidt det på min laptop.

Når jeg afspiller DVD'en, står alt tekst og flimrer sådan underligt ved afspilning.

Smider jeg DVD'en over på min stationære, er der ingen flimmer.

Er det grafikkortet der er for dårligt? Jeg kan sagtens se almindelige DVD film på min bærbare uden at teksten flimrer.
Avatar billede computerlab Nybegynder
09. oktober 2008 - 21:55 #1
Bruger du samme program på begge maskiner til at afspille DVD'en med?
Avatar billede ctv! Nybegynder
10. oktober 2008 - 15:38 #2
ja, samme program....