Avatar billede jimjimjam Nybegynder
09. oktober 2008 - 22:56 Der er 6 kommentarer

Utorrent problemer, lokalt.

Hej.

Jeg har nogle djævlske problemer med Utorrent.

Mine specs er således :

Quad Core 6600
Asus P5k MB
4 gb ram.

Når jeg har Utorrent åbent, og den har stået et stykke tid for fuld skrue, så virker nettet ikke på selve maskinen jeg sidder på. Jeg tænkte at det nok var de antal connections programmet var sat op til. Derfor satte jeg disse ned, men har stadig problemet. Jeg kan tænde utorrent, også går der 5 - 10 min før jeg kan bruge mine browsere både IE og FF, de står bare og søger efter siden! Hvis jeg så går på min bærbare så funker nettet 100 % også når utorrent kører for fuld knald.

Ved i noget om dette  ? :) Tak
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
09. oktober 2008 - 23:00 #1
Kunne det måske have noget at gøre med de antal connections som kommer ind via netkortet, som er alt for mange ?
Avatar billede mnc Nybegynder
12. oktober 2008 - 13:26 #2
Har du forsøgt at se om der skulle være kommet nye drivere til dit netkort?
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
12. oktober 2008 - 14:06 #3
Har prøvet at skifte til mit andet network interface! Har nemlig 2 på bundkortet! Problemet er opstået efter jeg er gået fra 32 bit vista til 64 bit
Avatar billede mnc Nybegynder
12. oktober 2008 - 20:13 #4
Du glemte at besvare mit spørgsmål. :)
Jeg har selv et P5K SE kort, og jeg har ingen problemer.

Check drivers.
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
28. november 2010 - 14:13 #5
Kom med et svar, jeg skal have lukket her, ingen svar inden 14 dage og jeg tager selv point! :)

Beklager ventetiden!
Avatar billede mnc Nybegynder
28. november 2010 - 14:24 #6
:)