Avatar billede tjekdenne Nybegynder
14. oktober 2008 - 00:02 Der er 1 løsning

konfiguration i word 2003 dansk version

Jeg har et lille problem i word.

Markøren som nårmalt står og blinker som en lodret streg, står nu og blinker som et punktum i stedet for. Hvordan indstiller jeg den til normal igen?
Avatar billede wham Nybegynder
14. oktober 2008 - 02:34 #1
Er også sket for mig og jeg fandt aldrig årsagen til problemet (sandsynligvis en "bug" i word 2003) men jeg fandt en måde at få markøren normal igen:

Hvis du ændrer zoom indstillingen til noget andet end det den står på nu og tilbage igen (f.eks 100% til 125% og derefter tilbage til 100%) vises markøren korrekt igen.

(Hvis du har en mus med scroll hjul kan du holde Crtl knappen på tastaturet nede og dreje et enkelt "hak" på scroll hjulet og tilbage igen.)