Avatar billede fk87 Nybegynder
14. oktober 2008 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger: Kalender booking system

Hej Eksperter,

Jeg søger et meget enkelt kalenderbooking system, som skal fungere på følgende måde:

- Man skal se en kalender, hvor det er muligt at vælge den/de datoer man vil booke, derefter skal data overføres til en formular hvor der selvfølgelig også skal udfyldes andre informationersåsom navn, adresse osv. De informationer skal så sendes til en mailadresse, hvori det skal være muligt for modtageren at godkende bookingen. Hvis det godkendes sendes der en godkendelsesmail til ansøger og så indsættes det i systemet.

- Man skal ikke kunne booke på en dato der allerede er booket.
- Ellers skal der være et admin modul, således det bliver muligt at redigere, tilføje og slette al data igen.

På forhånd tak.
Avatar billede kongfjong Nybegynder
14. oktober 2008 - 20:52 #1
Hej, skriv til mig på martin@spicyweb.dk og fortæl mig lidt om det. Er det design klar? Hvad er dit budget? Og sådan forskellige ting:)
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. oktober 2008 - 03:15 #2
Jeg er muligvis også interesseret i opgave, kontakt mig på mmc@mc-solutions.dk
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
15. oktober 2008 - 10:33 #3
Vi vil også gerne give et tilbud på dit system.
Hvis du vil sende de samme informationer som martin efterspørger i min retning, så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage med et estimat.

Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk

Mvh Peder
Avatar billede fk87 Nybegynder
15. oktober 2008 - 16:46 #4
Tak for jeres henvendelser.

Kan i ikke skrive hvad i forventer, at få for udført opgave - Da jeg så kan sortere de henvendelser fra, hvor jeg vil mene at det ligger over mit budget.
Avatar billede nemlig Professor
24. oktober 2008 - 17:08 #5
prøv at kigge på www.kalendersystem.dk
Avatar billede fk87 Nybegynder
25. november 2008 - 16:40 #6
Tak for jeres kommentarer - Får det desværre ikke brug for sådan et system alligevel :)