Avatar billede flemming-s Nybegynder
14. oktober 2008 - 22:21 Der er 4 kommentarer

Hvor hjælp til blog/diskutionsfora

Jeg skal have lavet en blog/diskutionsfora og søger hjælp i den forbindelse . Hvor opretter jeg spørgsmål om det for at finde de rette hjælpere ?
Avatar billede olebole Juniormester
14. oktober 2008 - 23:16 #1
<ole>

Det ville nok være en idé at vælge et sprog og så oprette spørgsmålet i dén kategori

/mvh
</bole>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. oktober 2008 - 00:35 #2
Du kan bare finde et sted hvor de har lavet arbejdet for dig. Fx http://goboardz.com/login.asp
(men der er nok en halv fantaziollion andre)
Avatar billede flemming-s Nybegynder
18. august 2010 - 19:15 #3
Jeg er ved at lave pointeoprydning . Nogen der vil have point for deres indsats ? Ellers bliver pointene taget hjem
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. august 2010 - 21:17 #4
Ikke til mig, tak.