Avatar billede ahara Nybegynder
16. oktober 2008 - 20:00 Der er 5 kommentarer

CD til wav

Jeg har et spørgsmål angående konvertering af en CD til wav filer.

Kan i anbefale et gratis program til dette uden spyware mm.

Derudover er man sikker på ikke at komprimere lyd når man konverterer til wav - altså vil wav filerne altid være identiske med det der ligger på cd'en.

Tak
Avatar billede vejmand Juniormester
16. oktober 2008 - 20:17 #1
Lidt om samme emne.... http://www.eksperten.dk/spm/730814
Avatar billede dstjulle Nybegynder
16. oktober 2008 - 20:34 #2
prøv detter program www.freerip.com/

bruger det selv det er super
Avatar billede Beach Mester
16. oktober 2008 - 21:36 #3
Programmet kan du finde her--->
http://www.audiograbber.com-us.net/
Dansk gennemgang af programmet her--->
http://www.codecs.dk/fil.php?filid=363

Har i mange år brugt audiograbber som i dag er 100% gratis og ikke har alt muligt snavs lagt ind i koden.
Når programmet er installeret så bliver der ikke lagt noget som helst ind i registreringsdatabasen i windows, så man kan flytte rundt på programmet som man lyster og vil man af med det igen så sletter man bare mappen programmet ligger i, så hører man aldrig mere til det:-)

//Beach

PS: Husk lige at se på alle de 1170 point du har ude og flyve her på E:-)
Avatar billede dstjulle Nybegynder
18. februar 2009 - 20:34 #4
har du fået det løst ??
Avatar billede Beach Mester
19. februar 2009 - 00:05 #5
Ahara har sidst været her på E-->
22. november 2008 kl. 21.22
Så det er åbenbart ikke så tit der kigges på gamle spørgsmål:-(

//B