Avatar billede jankovich Nybegynder
19. oktober 2008 - 21:41 Der er 1 løsning

MathType i MAC Office 2008

Når jeg printer mine opgave lavet med MathType i MAC Office 2008, bliver ligninger ja faktisk ALT skrevet ind i MathType, lettere utydeligt. Det ligner Office ikke kan klare opløsningen på MathType inputs'ne.. Men i selve Office dokumentet, altså før jeg printer, ser det hele godt ud. Det er altså kun når jeg har printet det ud.

Hvilket kunne tyde på at printerne er problemet..

Det er ærgerligt at bruge en krig på at skrive en opgave pænt ind i Office, og så når man printer ser det alligevel uprofesionelt ud.

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak,

Jacob
Avatar billede jankovich Nybegynder
05. november 2008 - 14:37 #1
ingen hjælp