Avatar billede acixx Nybegynder
22. oktober 2008 - 13:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

For lidt strøm

Hej

Jeg sidder på en Mac med mus,"penmus", høretelefoner og keyboard. Dvs. alle mine USB porte bliver brugt. Den brokker sig over der ikke er nok strøm til når alt er sat i. Er der nogle som har foreslag til hvad jeg kan stille op? Skal lige siges at selve computeren står langt væk, så jeg har kun skærm og keyboard med USB porte...."

Håber på et svar hutigst muligt...på forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2008 - 13:43 #1
Køb en usb-hub med strømforsyning.
Avatar billede acixx Nybegynder
22. oktober 2008 - 14:00 #3
hmmm....kan det ikke løses uden noget køb?
Avatar billede peet-49 Novice
24. oktober 2008 - 11:32 #4
Maskinen selv giver selv max. miliamp til portene, det kan du ikke ændre på. Derfor en HUB med strømforsyning, det belaster ikke pcèns porte.