Avatar billede icelands_ Nybegynder
22. oktober 2008 - 16:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort ustabil? Hvordan testes det?

Jeg spiller meget wow og mit spil crasher meget ofte - 5 gange i timen er ikke unormalt - sker ofte i grafiktunge steder. Har testet mit ram og skiftet en fårlig ram klods, men problemet er der stadig.

Så mistænker lidt mit grafikkort for at være årsagen. Jeg har forsøg at downloade og installere seneste driver, men det er ikke lykkedes.

Har Nvidia Geforce 8800 GTS.

Er der et program sådan at man kan teste om sit grafikkort er i stykker?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. oktober 2008 - 18:27 #1
Du kan finde nogle her http://downloads.guru3d.com/Benchmarks-&-Demo%27s_c6.html

Har du prøvet at køre wow uden add-ons hvis du bruger sådanne,de kan også få spillet til at crashe..Endelig kan det skyldes varme også,så prøv også at åbne dit kabinet og rense det for støv..
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2008 - 19:58 #2
Sker det i andre spil også?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
30. oktober 2008 - 10:11 #3
Avatar billede icelands_ Nybegynder
13. november 2008 - 08:29 #4
Tak for svarene - fandt et program ved dit link. Beklager den lange svartid :)
Avatar billede icelands_ Nybegynder
13. november 2008 - 08:29 #5
Tak for svarene - fandt et program ved dit link. Beklager den lange svartid :)