Avatar billede morkaj Nybegynder
24. oktober 2008 - 10:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program?

Sidder med en fil ved navn

BCK_001.#BK

Nogen der ved hvad derhar genereret den? og hvordan man får den "pakket ud"?

MVH
M
Avatar billede pidgeot Nybegynder
24. oktober 2008 - 10:44 #1
Jeg mindes at det er sådan backupfilerne til den gamle tegn-baserede Navision Navigator (3.56) hedder. Hvis du har den installeret, skulle du kunne lave en ny database og indlæse deri.

De nyere Windows-baserede Navision-udgaver kan også indlæse dem, men du vil pga. diverse ændringer i arkitekturen kun kunne tilgå tabeldata, uafhængigt af om der er programkode inkluderet.
Avatar billede morkaj Nybegynder
28. oktober 2008 - 20:48 #2
Du har ret.
Hvordan er det lige du får dine points?
MVh
M
Avatar billede pidgeot Nybegynder
28. oktober 2008 - 20:58 #3
Det gør jeg ved at jeg lægger et svar (hvilket jeg gør her), hvorefter du markerer mit navn i listen til venstre for kommentar-feltet, og trykker Accepter :)
Avatar billede morkaj Nybegynder
29. oktober 2008 - 07:18 #4
Trykker og trykker, håber du får dem,
Tak for hjælpen.

MVh
Morten