Avatar billede ircnoob Nybegynder
24. oktober 2008 - 14:37 Der er 2 kommentarer

Overføre film fra pc til tv

Hej,

jeg er sådan pæn træt af ikke at kunne finde mine film når jeg har lyst til at se dem / at de er ridsede når de skal ses.. Så tænkte på at lægge filmene ind på min pc.. men kan man så herfra overføre det til tv'et trådløst (evt. med en lille mellemstation) ?  Vil absolut helst undgå kabler.. men er det muligt :) ?
Avatar billede sleeper Nybegynder
24. oktober 2008 - 15:41 #1
Avatar billede ircnoob Nybegynder
24. oktober 2008 - 16:55 #2
uh, ja må jo indrømme at jeg forestille mig noget til max 1000 kr :/