Avatar billede janny Nybegynder
24. oktober 2008 - 18:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fra Outlook 2003 > Outlook 2007

Hej

Har fået Office 2007 i gave, og vil nu gerne installere den, kører med office 2003, og den skal slettes først. Hvordan overfører jeg alle mine mails og kontakter fra den ene til den anden?

JH
Avatar billede vejmand Juniormester
24. oktober 2008 - 20:14 #1
På denne sti: (Husk at visning af skjulte filer og mapper skal være slået til)
C:\Document and settings\(dit brugernavn)\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook

finder du en fil, som hedder: Outlook.pst

Kopier den til f.eks. skrivebordet.

Efter du har installeret Outlook 2007: Filer -> Importer -> Følg guiden
Avatar billede janny Nybegynder
18. august 2010 - 16:44 #2
lukket