Avatar billede pfr2697 Nybegynder
25. oktober 2008 - 18:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo/Banner "Kroppen I Fokus"

Hej

Min kæreste skal bruge et simpelt logo til hendes nye hobby. Hun vil åbne en lille forretning, hvor hun vil behandle folk med bla. Kranio-Sakral Terapi, Organ Massage, A.L.T m.m. Det næste årstid, er hun under uddannelse.

Logoet skal både bruges til tryksager, skilte og brodering, så det skal nok kunne skaleres..

Tekst:
KROPPEN I FOKUS / Kroppen I Fokus

Font: Monotype Corsiva

Farve: Enkelt farvet ( Sort ), med trans bagrund

Håber i kan hjælpe, da det jo betyder meget for en forretning, at have en god fremtoning..

På forhånd tak..

Peter & Stine
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
25. oktober 2008 - 18:23 #1
Glemte lige lidt info

- Måske man kan lave i'et om til en krop
Avatar billede hoeks Nybegynder
26. oktober 2008 - 11:50 #2
kontakt mig på rasmus[at]hoeks.dk, så skal jeg se hvad jeg kan gøre.
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:09 #3
Kan man få lov til både at lave logo og hjemmeside?

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
http://www.ComputerLab.dk
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
08. november 2008 - 08:58 #4
Hej

Jeg lukker dette spørgsmål, vender tilbage når vi er kommet længere i processen..
Avatar billede computerlab Nybegynder
08. november 2008 - 09:30 #5
OK, I siger bare til når I er klar.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab