Avatar billede snowcat Nybegynder
26. oktober 2008 - 01:31 Der er 3 kommentarer

Microsoft remote keyboard Vista(200)

Hej eksperter.

Jeg har været ude og invistere i et Microsoft Remote keyboard til min computer som conneceter via IR. Jeg har Microsoft Vista Home Prem. som styresystem på min bærbar, og vil gerne have den til at kommunikere. Men der er intet liv i den, jeg kan ikke få den til at fungere sammen med min bærbar?

HJÆLP
:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2008 - 12:19 #1
Beskriv præcise fremgangsmåde da du tilsluttede...

(Er softwaren lagt ind _FØR_ tilslutning af tastatur??)
Avatar billede snowcat Nybegynder
26. oktober 2008 - 15:23 #2
Der skal ikke noget software til det microsoft remote keyboard, men burde bare at skulle plugge IR USBnøgle til også skulle det fungere! :S
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2008 - 16:31 #3
og IR connector peger direkte mod tastaturet?