Avatar billede virtualdurran Nybegynder
27. oktober 2008 - 01:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Copiere recevery drev.

Jeg er så uheldig at min harddisk på min bærbar er gået i stykker, så jeg er ved at købe mig en ny. I den forbindelse vil jeg høre om det er muligt at overføre det recovery-drev, der lå på den gamle harddisk, over på den nye? Ellers er jeg LIDT på herrens mark med mit styrresystem :-0

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede thov Forsker
27. oktober 2008 - 03:25 #1
Det burde Paragon Express kunne klare http://www.paragon-software.com/home/db-express/
Den kopierede ihvertfald en lille skjult diagnostic partition (50MB) på en Dell computer.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2008 - 05:50 #2
"Jeg er så uheldig at min harddisk på min bærbar er gået i stykker" Hvordan gået i stykker, kan du overhovedet få adgang til omtalte data??
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
28. oktober 2008 - 20:40 #3
Har fået det gjort med et ghost program. :)