Avatar billede tkirk Nybegynder
27. juni 2001 - 18:27 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Til drone og darkside

Her er lidt godter, for Jeres fantastiske hjælp :)

Sidste råd, skal jeg formaterer drevet i NTFS? Hvad er fordelene ved det?
Avatar billede darkside Nybegynder
27. juni 2001 - 18:30 #1
Jeg ville formatere drevet i NTFS, det er bare noget hø hvis man skal skifte tilbage til 98
Hvis du ikke ha planer om at skifte tilbage så er det klart NTFS du skal vælge.!
Avatar billede tkirk Nybegynder
27. juni 2001 - 18:31 #2
Jeg skifter aldrig tilbage!

Jeg har prøvet at installerer Windows 2000 i et ½ år nu, og endelig kunne jeg, men så virkede den anden disk jo ikke. Men når den gør nu, så klart jeg aldrig skifter tilbage!:o)))))
Avatar billede darkside Nybegynder
27. juni 2001 - 18:32 #3
Jeg ved at XP, kan finde på at lave rod i en FAT32 disk!
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. juni 2001 - 18:32 #4
tkirk> Jeg så lige det http://www.eksperten.dk/spm/85080 det var sgu et helt drama, tillyke med resultatet, de fortjener sgu pointene. Det er det fede ved Eksperten, man får som regel løst sine problemer ;o)
Avatar billede tkirk Nybegynder
27. juni 2001 - 18:33 #5
retaxes~> Tak tak, og selv tak, I hjalp jo også, selv om I ikke fandt løsningen :o)
Avatar billede tkirk Nybegynder
27. juni 2001 - 18:34 #6
Så mangler vi bare drone :o)
Avatar billede drone Nybegynder
27. juni 2001 - 18:43 #7
her er jeg!

ntfs, hvis du er sikker på du ikke vil tilbage!!
Avatar billede tkirk Nybegynder
27. juni 2001 - 18:47 #8
NTFS IT IS! :)

Her er Jeres velfortjente point :)
Avatar billede darkside Nybegynder
27. juni 2001 - 18:50 #9
Takker 4 point :)
Avatar billede drone Nybegynder
27. juni 2001 - 18:57 #10
Mange tak herfa også :)