Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2008 - 08:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mobil bredbånd på reouter

Hej .. kan man tilkoble det mobile bredbånd til en router ? jeg ved der findes routere med usb stik... eller hvad gør man eller når flere pc´ere skal dele samme bredbånds modem ?
Avatar billede carlodk Nybegynder
01. november 2008 - 10:20 #1
Jeg ved desværre ikke om de er begyndt at lave routere med WWAN men, jeg ved at der er lavet en Sonicwall TZ190 (Firewall) med WWAN (Wireless Wide Area Network)

Hvor man sætter et Simkort ind i et modul lidt ligesom et PCMCIA kort til en laptop.

Derefter kan man konfigurere Firewallen med de korrekte infomationer, også vil den "altid" være online.

Det skulle ikke undre mig, hvis de er igang med at lave en Router der kan det samme.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2014 - 18:14 #2
lukket