Avatar billede playern Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Enkel hjemmeside

Hey Boys

Jeg skal bruge en helt simpel hjemmeside med 3-4 sider. En forside, en produktside, en infoside. Der skal ikke være noget webshop eller noget - Det er en præsentation af et firma der tilbyder servicers til andre firmaer. Der må gerne være let og enkel mulighed for redigering af indhold (teskt og billeder)

Men siden skal have et lækkert design, der udstråler corporate kvalitet og troværdighed. Der skal også laves logo.

Vi vil også gerne have hjælp til etablering af hosted exchange og evt. fjernskrivebord via dandomain, scannet eller andre.

Det er vigtigt for os at deadlines bliver overholdt og at opgaven afsluttes hurtigt og effektivt. Vi kommunikerer bedst pr. tlf eller mail - Så det skal være muligt.

Burde være en nem opgave, lige til at gå til. Prisen er vigtig.

Klaus
Avatar billede Himbear Nybegynder
31. oktober 2008 - 10:47 #1
Hej Klaus,

Det kan jeg hjælpe med :) Jeg er uddannet grafiker og har et par programmører jeg samarbejder med. Du kan kigge på min referencer på www.tinocordes.dk og du er velkommen til at sende en mail på mail@tinocordes.dk, så kan vi tale mere om det og en pris.

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede no_doubt Nybegynder
31. oktober 2008 - 14:29 #2
Jeg vil også gerne assistere :-)
mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
31. oktober 2008 - 15:20 #3
Hej Klaus,

Send en mail så har du et prisoverslag snarest evt. præsentations design udkast.

Med venlig hilsen
Kim H.
www.mwc.com.vn
tkhau@mwc.vn
Avatar billede minus Nybegynder
31. oktober 2008 - 16:31 #4
Hej,

Send gerne en mail til dig, så kan vi kigge på det sammen.

Mvh
Shahrokh Sotoudeh
www.retar.dk
shahrokh.sotoudeh@gmail.com
Avatar billede minus Nybegynder
31. oktober 2008 - 16:33 #5
...der skulle selvfølgelig stå "mig" :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
01. november 2008 - 19:48 #6
Jeg kan løse opgaven for dig.
rasmus[at]hoeks.dk
Avatar billede cortx Nybegynder
01. november 2008 - 23:12 #7
Hej Klaus
Tag et kig forbi www.rhfreelance.dk, send en mail, få et godt tilbud :) Et kvalificeret godt valg til dig. Glæder mig til at høre fra dig :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
09. november 2008 - 01:01 #8
Jeg vil gerne levere hjemmesiden og design af logo til Jer. Prisen for dette vil være 5500,- Kr. excl. moms.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede e_w Nybegynder
10. november 2008 - 09:40 #9
Davs Klaus.

Jeg kan også tilbyde dig et godt tilbud
Referencer og div. på www.engbjerg.net (ny side undervejs).

har du en mail vdr. kontakt info osv. Så man evt. kan udveksle tlf. osv.

Mvh.
e_w