Avatar billede mickill Nybegynder
31. oktober 2008 - 21:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lav lyd

hejsa
har anskaffet mig en com med vista...problemet er at lyden er meget lav....har tjekket om der er skruet op for lyden i kontrol panel, og det er der...på min anden bærbare med xp er der ingen problemer..går ikke ud fra at det er lydkortet der ernoget galt med...alle driver er installeret...lidt surt og høre metallica på meget lav volume..håber i kan hjælpe..
../Mickill
Avatar billede nopsen Ekspert
01. november 2008 - 08:19 #1
når du afspiller musik og din player kører, så prøv at klikke på dit lydikon nede ved uret, klik derefter på mixer, så kan du skrue op for playeren individuelt, den står sikkert på lav i forhold til den generelle lyd.
Avatar billede mickill Nybegynder
01. november 2008 - 13:30 #2
Nej desværre...den står på 100
Avatar billede mickill Nybegynder
02. november 2008 - 18:58 #3
lukker
Avatar billede mickill Nybegynder
02. november 2008 - 18:58 #4
lukker