Avatar billede fitty Nybegynder
01. november 2008 - 17:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lukker explorer.exe ned?

Hej allesammen.

Jeg har et problem. Når jeg går ind i en mappe på min computer hvor der ligger filer af typen avi. med video clip og så efter noget tid kommer windows med den kende send en fejlrapport besked hvori den fortæller at exploere.exe har fundet en fejl og derfor afslutter?

Det sker hver gang jeg går ind i en mappe som har nogle video filer. Hvad kan der være galt og hvad skal jeg gøre ved det?
Avatar billede hcma Novice
01. november 2008 - 17:11 #1
Avatar billede fitty Nybegynder
07. november 2008 - 16:28 #2
Tak for det. Det hjalp
Avatar billede hcma Novice
07. november 2008 - 17:03 #3
selv tak  :o)