Avatar billede ctv! Nybegynder
02. november 2008 - 13:25 Der er 4 kommentarer

Gæstebog med verifikation

Hej

Jeg skal starte med at sige at jeg er forholdsvis ny indenfor php, og ved ikke så meget om det.

Jeg søger en gæstebog, med verification eller hvad man kalder det. Altså hvor man skal skrive nogle bogstaver, for at afsende beskeden. Dette for at forhindre spam.

Jeg har googlet en del, men kan ikke rigtig finde noget. De andre gæstebøger jeg har fundet, bliver spammet efter 1-2 dage, og er derefter fuldstændig ubrugelige.

Håber der er en der vil hjælpe.
Avatar billede ctv! Nybegynder
02. november 2008 - 13:25 #1
den skal kunne integreres på min egen hjemmeside uden de store modifikationer... :)
Avatar billede ctv! Nybegynder
02. november 2008 - 14:38 #2
er det fordi man kalder den for guestbook.php at den automatisk bliver spammet?
Avatar billede w13 Novice
02. november 2008 - 14:43 #3
Nej, det er ikke nødvendigvis derfor. Spamrobotter udfylder bare alle formularer, der ligner kontaktformularer og gæstebøger og lign.
Avatar billede zips Juniormester
02. november 2008 - 14:58 #4
Her er link til en simpel gæstebog med verification og sprogfiler, dog ikke en dansk, så du skal lige oversætte en til dansk hvis du ønsker dette sprog :)

http://www.dagondesign.com/articles/secure-guestbook-script-with-image-verification/