Avatar billede daahl Nybegynder
02. november 2008 - 22:21 Der er 5 kommentarer

Failed to setup graphics system?

Hej eksperter!

Har lige downloadet den nye Football Manager demo, men når jeg har installeret spillet får jeg denne medelelse: Failed to setup graphics system.

Hvad skal jeg gøre ved det ? Har en 4 år gammel Acer TravelMate 4060.

pft Dahl
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2008 - 22:43 #1
Overholder din pc kravene?
Minimum requirements (PC)

Windows XP / Vista
1.4GHz processor for XP or 2.0 GHz for Vista
512MB RAM for XP or 1GB RAM for Vista
Graphic Card - 128MB Nvidia FX 5900 Ultra, ATI Radeon 9800, Intel 82915G/82910GL or better.
Avatar billede daahl Nybegynder
02. november 2008 - 23:51 #2
Har kunne spille de tidligere udgaver uden problemer, så kunne ikke se at computeren ikke skulle overholde kravene denne gang :S
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. november 2008 - 08:45 #3
ordet "tidligere" er vist det vigtige... ser ud til at din pc har Intel GMA 900 grafikkort, og uden at være 100% sikker ville jeg tro ar det er mindre end minimum krav som john_stigers har skrevet.
Og man kan vist ikke forvente at en 4 år gammel PC kan spille helt nye spil, der er sket så meget på grafikkort fronten de sidste par år...
Avatar billede daahl Nybegynder
03. november 2008 - 09:08 #4
Er det så muligt at skifte grafikkort i sådan en computer?
Avatar billede killer_bee Nybegynder
03. november 2008 - 15:59 #5
Det er nok ikke muligt, da disse grafikkort er indbygget i laptops.