Avatar billede mcpeterc Nybegynder
04. november 2008 - 10:29 Der er 1 løsning

Hjemme netværk

Hej.

Jeg vil bygge mig et hjemme netværk. Der skal være 2 computere og der det er vigtigt at fil kopiering fra computer A til computer B går så hurtigt som muligt!

Jeg har købt en gigabit switch, cat 6 patch cable og der sidder gigabit netværkskort i begge computere.

I den ene computer sidder et Asus P5E-V HDMI bundkort, og dette bundkort har en feature der hedder AI Direct Link:
(Taget fra Asus)
AI Direct Link
AI Direct Link can easily and efficiently transfer large amounts of data via the network cable - saving up to 70% of the total time taken. With AI Direct Link, it becomes easy to backup or share large data files like movies or other media content.

Er der nogle der kender til denne feature? Skal begge computere have AI direct link for det virker eller hvordan?

Hvad kan jeg gøre for at få den hurtigste fil kopiering?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
04. november 2008 - 16:56 #1
lukker