Avatar billede nipu Nybegynder
05. november 2008 - 23:31 Der er 3 kommentarer

Problemer med forbindelsen mellem skærm og Computer

Jeg har nu tjekkede grafikkort, prøvede at sætte ny cpu i, og tjekkede stik. Men den gider stadig ikke at vise noget på skærmen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.
Kom med en masse bud.

På forhånd tak
Avatar billede nipu Nybegynder
05. november 2008 - 23:33 #1
når ja, kan også lige sige at cpu køleren bliver varm, og grafikkort plæseren køre også.
06. november 2008 - 06:37 #2
(Jamen HAR det virket ??? Det er jo ikke meget du fortæller ???)
06. november 2008 - 06:38 #3
Nååå - det er en fortsættelse af http://www.eksperten.dk/spm/849135 ... meget godt at vide ?!?