Avatar billede celzo Nybegynder
06. november 2008 - 12:06 Der er 4 kommentarer

Stop for lokal internet browsing

Nogen som har et god ide til hvordan man kan stoppe for internet browsing på en XP maskin?

maskinen er ikke på domene og lukke for internet gennem routeren er ikke akktuelt, så det må ske via XP og uden 3rd parts software.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2008 - 12:16 #1
Ikke helt vandtæt, men alligevel, hvis det drejer sig om IE, så: http://www.eksperten.dk/spm/752449
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. november 2008 - 12:16 #2
du kunne f.eks. editerer host filen således at alt blev opløst som værende localhost. Denne er dog ikke bulletproff da dem der kender til host filen bare kan rette den, men det er der ikke ret mange almindelige mennesker der gør
Avatar billede celzo Nybegynder
06. november 2008 - 12:32 #3
havde tenkt lidt på at oprette en statisk route som diregere alt unødvendig trafik mod "/dev/null" men igen denne løsning er ikke bulletproof
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. november 2008 - 14:00 #4
Det er faktisk næsten det host filen gør