Avatar billede goose Nybegynder
06. november 2008 - 14:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mærkelige farver i Windows billedgalleri

Jeg har lige fået mig en ny computer og det er jo dejligt.

Maskinen er med Windows Vista Ultimate og det går egentligt ok, men jeg har dog et irriterende problem som jeg ikke kan løse.

Hvis jeg åber et billede i Windows billedgalleri, så er det ekstremt gult at se på. Åbner jeg det samme billede i Paint eller andre programmer, så vises de farvemæssigt korrekt.

Jeg kan simpelthen ikke se mig ud af hvordan jeg får de rigtige farver frem i Windows billedgalleri.

Se et eksempel på http://www.goose.dk/farveforskelle.png

/Goose
Avatar billede wham Nybegynder
06. november 2008 - 15:03 #1
Havde samme problem for et stykke tid siden men fandt følgende side og brugte metode 1 beskrevet her: http://www.mydigitallife.info/2007/07/11/windows-vista-photo-gallery-yellow-tint-background-problem/
Avatar billede goose Nybegynder
06. november 2008 - 15:50 #2
Tusinde tak, det var lige det der skulle til og jo, det er Samsungskærme jeg har :o)

Smid et svar, du skal have nogle velfortjente point.

/Goose
Avatar billede wham Nybegynder
06. november 2008 - 20:38 #3
:-)