Avatar billede rips Nybegynder
13. november 2008 - 22:28 Der er 3 kommentarer

Kan pinge ud, men kan ikke bruge IE og Mozilla?

Hej..

jeg har oplevet inden for den seneste time ikke at kunne bruge IE og Mozilla på min stationære? Kan godt pinge ud, men når jeg starter en browser op kommer den med "kan ikke vise siden" og det er til alle sider. Mozilla starter op og går derefter kold?

Det er vista jeg bruger
Avatar billede wham Nybegynder
14. november 2008 - 00:01 #1
Prøv at gå til kommandoprompten (Åbn Kontrolpanel ved at klikke på knappen Start., klik på Alle programmer, klik på Tilbehør og derefter på Kommandoprompt)

ved c:\ skriv: netsh winsock reset

Dette reset'er alle stacks og tcp/ip indstillinger, og fixer mange forbindelses problemer.
Avatar billede wham Nybegynder
14. november 2008 - 00:03 #2
Du skal iøvrigt være logget ind i Vista som administrator.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. november 2008 - 07:55 #3