Avatar billede goose Nybegynder
14. november 2008 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende billeder i mails

Jeg har netop købt mig en ny computer med Vista Ultimate.

Derudover har jeg købt Office 2007 og nu har jeg et underligt problem i Outlook 2007

Når jeg laver en mail (HTML) og indsætter et billede direkte i mailen, enten via indsæt "billede fra fil" eller CTRL+V så bliver billedet godt nok indsat, men så snart jeg sender mailen, så er billedet væk når jeg kigger på mailen i sendt post, og modtageren får heller billedet med.

Jeg har været alle indstillinger igennem og jeg kan bare ikke se hvor det er at det går galt.

Er det Outlook - er det Vista eller er det min antivirus (Bullguard)?

/Goose
Avatar billede realbeekay Nybegynder
14. november 2008 - 16:03 #1
Prøv at slå Antispamfiltret fra i Bullguard.
Avatar billede goose Nybegynder
14. november 2008 - 20:51 #2
For fanden da også (undskyld mit franske) - det var der årsagen lå, troede bare ikke det var det, da der ikke var noget problem i Windows Mail.

Skynd dig at smide et svar, du har reddet min dag!

/Goose
Avatar billede realbeekay Nybegynder
17. november 2008 - 10:23 #3
Værsartig...glad to help :)
Avatar billede goose Nybegynder
03. januar 2009 - 22:18 #4
Sorry - fik aldrig lukket det her spørgsmål :-/

/Goose