Avatar billede deix Nybegynder
16. november 2008 - 22:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til at kopiere en exe fil og omdøbe dem til tekst fra txt

Hej eksperter..

jeg leder efter et program, der kan læse en .txt fil som indeholder:
Program 1
Program 2
Program 3
Så det jeg vil have programmet til at gøre er, at kopiere "fil.exe" til "Program 1.exe", "Program 2.exe" og "Program 3.exe", findes der sådanne et program?

Tak på forhånd
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
17. november 2008 - 10:20 #1
Du kan anvende følgende dos-kommando:
FOR /F "" %i in (test.txt) do @copy /B file.exe %i
Avatar billede deix Nybegynder
17. november 2008 - 17:40 #2
Tak, men i mit ovenstående eksempel så vil den i dette tilfælde skrive "Program" og ikke "Program 1", den får ikke det efter mellemrum med, hvordan løser jeg det?
Avatar billede deix Nybegynder
09. december 2008 - 14:55 #3