Avatar billede dr0zie Nybegynder
17. november 2008 - 17:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Diskussion med chefen, håber i kan hjælpe

Kære eksperter.
Jeg håber I kan hjælpe mig her.
Jeg har siddet og diskuteret lidt frem og tilbage med min chef hvor vidt det er muligt at beholde sin mail når man skifter internetselskab. Og vi vil derfor søge hjælp hos jer eksperter om afkræftning / bekræftning af dette.

Hvis vi nu skifter fra fx. Tdc og her har vi en mail som hedder xxxxx@tdc.dk - er det så muligt at beholde denne mail hvis vi fx. skifter til Telia som internet udbyder.

Eller skifter fra fx. Stofanet til Telia. m.m.
Bare generalt om det er muligt at beholde sin mail adresse, især hvis man bruger outlook.? Og hvis det er muligt hvordan gør man så.

Mvh. Patrick
Avatar billede keysersoze Guru
17. november 2008 - 17:48 #1
Dette emne har været taget op rigtig mange gange i forskellige fora - og som udgangspunkt er svaret nej.

Mail-adressen er hæftet til kunden og lever kun i den periode kunden også er kunde - enkelte selskaber tillader at man kan betale sig fra det (mener fx at yousee gør det for 29,- men så er man selvfølgelig også fortsat kunde), men ellers er der ingen chance for at beholde sin mail.
Avatar billede champsky Nybegynder
17. november 2008 - 17:51 #2
På mit arbejde skiftede vi fra Cybercity til TDC, men mod betaling af 59,- (tror jeg det er) har vi fået lov at beholde mail adresserne.
Avatar billede keysersoze Guru
17. november 2008 - 17:53 #3
Der er en lignende diskution her; http://www.eksperten.dk/spm/847673 - og jeg _mener_ at en af de større udbydere havde emnet oppe på et tidspunkt i en artikel, men jeg kan ikke huske hvem eller hvor.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
17. november 2008 - 18:46 #4
Ok så i teorien skal de opsige dem men dette bliver som rel "glemt" og derfor kan man fortsætte med sin mail?
Avatar billede keysersoze Guru
17. november 2008 - 19:35 #5
hvis man er heldig ja - men det er formentlig på lånt tid.
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2008 - 12:58 #6
lukketid?