Avatar billede flemseboy Nybegynder
18. november 2008 - 12:12 Der er 12 kommentarer

Blokeret side

Jeg har en enkelt hjemmeside, som hele tiden er blokeret!!!! Eller rettere "internet explorer kan ikke vise hjemmesiden"
Jeg har tre computere og det er kun på den ene jeg ikke kan få den til at åbne. Den er ikke blokeret i mit AVG, så hvad kan være galt?
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2008 - 12:25 #1
Test det også på andres computere eller en offentlig computer. Det kan være du bare har indstillet noget på de to PC'er, som blokerer.

  // Steeven
Avatar billede flemseboy Nybegynder
18. november 2008 - 12:53 #2
Jeg har testet det overalt og hjemmesiden virker. Det er kun min den ene, hvor jeg ikke kan komme ind. Har forsøgt alt med hensyn til hvad der blokerer, men kan intet finde.
Forslag til indstillinger der blokerer??????
Avatar billede corleonedk Nybegynder
18. november 2008 - 13:44 #3
Prøv at gøre følgende:
1. Luk alle åbne sessioner af Internet Explorer.
2. Gå til Start –> Kontrolpanel –> Internetindstillinger.
3. Vælg Generelt-fanen og klik nu på Slet-knappen under Browserdata.
4. Klik på Slet cookies-knappen –> Ja.
5. Klik på Luk.
6. Vælg Beskyttelse af personlige oplysninger-fanen.
7. Sørg for at skyderen er sat til Mellem.

Hvis det er Xp så bare åben IE og gå i internetinstillinger,og følg punkt 3 og frem..
Avatar billede flemseboy Nybegynder
18. november 2008 - 14:04 #4
Tak corleone. Den har jeg også prøvet. Og har gjort det igen uden resultat. Underligt. Det er kun én enkelt side jeg ikke kan komme ind på nemlig www.koege.dk
Alt andet har jeg adgang til. hmmmmmmmmmmm
Avatar billede vejmand Juniormester
18. november 2008 - 15:11 #5
Prøv evt. dette:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Websteder, du har tillid til -> Websteder -> Tilføj siden
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2008 - 15:11 #6
Hvad er der af særlige funktioner og himstregimser på den side?

Hvis du ikke har nogle særlige indstillinger, som du selv har indstillet og som skal gemmes, så kan du jo prøve at nulstille din Internet Explorer.
    Fanen "Funktioner" > "Internetindstillinger > Fanen "Avanceret"

Og her er der så to knapper til hhv. gendannelse af indstillingerne og nulstilling af browseren. Du kan jo også kigge listen igennem og se om du kan finde noget.

Men først og fremmest - før du nulstiller noget som helst - så test da også lige siden på den samme computer i en ANDEN browser end IE!

  // Steeven
Avatar billede flemseboy Nybegynder
18. november 2008 - 16:03 #7
Har lige prøvet at skifte fil firefox browswer og dér virker den. Hvad f.... kan det være der blokerer den i IE. som den eneste blokerede side
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2008 - 16:22 #8
Har du ellers prøvet noget af ovenstående?

  // Steeven
Avatar billede flemseboy Nybegynder
18. november 2008 - 16:29 #9
Har prøvet alt hvad der står ovenfor, uden undtagelse og intet virker
Avatar billede wham Nybegynder
18. november 2008 - 22:17 #10
Prøv med stifinder at åbne
"c:\windows\system32\drivers\etc\hosts" med Notesblok. (du skal evt. fjerne skrivebeskyttelsen i "egenskaber")

Hvis der i en linie står
127.0.0.1 www.koege.com
er siden blokeret for Explorer, slet den og gem filen.

Sådan kan man iøvrigt blokere andre sider, men kun hvis man ikke bruger http:// før www.
Avatar billede flemseboy Nybegynder
18. november 2008 - 22:46 #11
Desværre wham: heller ikke dét var løsningen. Men tak. Der står som det eneste i hosts 127.0.0.1  localhost. For en sikkerheds skyld prøvede jeg lige at slette den nævnte localhost. Det hjalp ikke. Så jeg må nøjes med at bruge firefox når jeg åbner køge kommunes hjemmeside. Men underligt at det er den eneste side overhovedet jeg har problemer med. Og jeg åbner ellers utroligt mange sider.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 23:35 #12
Har du fundet løsningen? Så er det nok tid til at lukke spørgsmålet...