Avatar billede rips Nybegynder
18. november 2008 - 14:59 Der er 12 kommentarer

Vista Service Pack X64

Hej..

Findes der ikke en service pack til Vista x64? Den kommer ikke frem, når jeg laver en søgning efter updates på mit operativsystem?

Kenneth
Avatar billede rips Nybegynder
18. november 2008 - 15:11 #2
Jamen den er engelsk? Har dansk operativsystem
Avatar billede rips Nybegynder
18. november 2008 - 15:25 #3
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2008 - 16:15 #4
ja det tror jeg men jeg ved at hvis man bruger amd skal være varsom med den.
det skal sådan forstås at man efter install af vista 64 bit selv lade den komme frem via update.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
18. november 2008 - 16:35 #5
Den vil dukke frem i update,når vista er opdateret fuldt ud til den..Dvs med drivers osv.Så man skal bare have lidt tålmodighed.Microsoft anbefaler også at man lader den installere via update,da man ellers kan komme i problemer.
http://technet.microsoft.com/en-us/windows/bb968859.aspx
Avatar billede rips Nybegynder
19. november 2008 - 21:05 #6
Synes bare der virker temmelig underligt? Min computer har stået i 3 dage, uden SP1 er kommet frem? Håber nemlig lidt på at den update kan gøre noget ved mit andet problem!?

http://www.eksperten.dk/spm/853034

Hvad siger du til det "corleonedk"
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 07:41 #7
du behøver ikke at lade den "stå".den kommer af sig selv som en opdatering i f.eks explorer-funktioner-windows update
Avatar billede corleonedk Nybegynder
20. november 2008 - 14:55 #8
Det er ikke ualmindeligt at der går nogle dage,før SP1 dukker op.Den skal først installere nogle opdateringer,før den er klar til SP1.Du kan gå ind efter en opdatering er færdig,og selv sætte den til at søge efter nye.Det kan nogen gange speede det lidt op..

SP1 rettede på stabiliteten af nogle drivere,det vil sige at folk ikke så ofte mere fik fejlmeddelelsen at grafik driveren var holdt op med at fungere,og at Vista havde genoprettet skrivebordet..Men det andet problem du har,er som du også korrekt har gjort et separat spørgsmål..
Avatar billede corleonedk Nybegynder
20. november 2008 - 15:15 #9
Du kan i øvrigt læse denne guide omkring SP1 fra microsoft
http://support.microsoft.com/kb/948343#Prevention

Og her er et link til 64 versionen på alle sprog,hvis du ikke kan vente på update.Vær dog opmærksom på at den kan give en fejlmeddelelse hvis maskinen ikke er klar til den.
https://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=86d267bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10&DisplayLang=da
Avatar billede rips Nybegynder
21. november 2008 - 08:46 #10
Kære "corleonedk"

Nu har jeg endelig fået SP1 på maskinen. Det har dog ikke hjulpet på mit grafikdriver problem. Skærmen bliver ved med at forblive sort, efter installation og genstart af maskinen.

Der er dog også opstået et andet problem med installationen af SP1. I stedet for at lukke computeren ned, , når jeg trykker på luk, så genstarter maskinen og kommer med en fejlmeddelse.

GÅR SNART AMOK OVER VISTA
Avatar billede corleonedk Nybegynder
21. november 2008 - 15:59 #11
Prøv at køre en repair på den rips,og se om den kan rette noget op.Du kan se hvordan det gøres her..http://vistaguide.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=1136

Installerede du SP1 gennem link eller update?
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2012 - 16:00 #12
han svarer ikke åbenbart