Avatar billede autohh Nybegynder
19. november 2008 - 21:49 Der er 5 kommentarer

Finde Gemt Kode

Hej Eksperter.
Står med et stort problem.
Koden til det trådløse internet er gemt på computeren så man ikke skal indtaste den. men nu vil jeg gerne formatere min computer og koden vil gå tabt, er der nogen måde jeg kan gå ind og finde den kode. eller gemme den.
og nej kan ikke bare genstarte routeren da den køre på ejendommen.
og han har ikke koden mere da den også er indtastet

Håber i forstår mit spørgsmål.
Avatar billede ThomasK Nybegynder
19. november 2008 - 21:56 #1
Er engang faldet over et program der hed noget med AiRoboForm eller noget i den stil. Den kunne se alle de steder hvor jeg havde gemt et password og skrive hvad det var. Men det er længe siden.
Avatar billede autohh Nybegynder
19. november 2008 - 22:07 #2
Har prøvet at kigge lidt på programmet.
af hvad jeg kan se kan den kun huske koder som man gemmer efter man har installert programmet. så kan desværre ikke finde en kode der er tastet ind for et stykke tid siden. ret mig hvis jeg tager fejl.

Andre der har nogle gode idéer?
Avatar billede leif Seniormester
19. november 2008 - 22:10 #3
Hvad med at sparke til ham og få ham til at finde den eller lave en ny.......
19. november 2008 - 22:22 #4
Avatar billede autohh Nybegynder
19. november 2008 - 22:36 #5
Fandt et program der hedder Wireless Key View.
og det fungere som det skal.
hvem af jer vil have points :) mange tak for hjælpen