Avatar billede nc85 Nybegynder
20. november 2008 - 10:45 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvorfor kommer der ingen scrollbars på mit popup vindue?

<a href="#" OnClick="window.open('{$pageurl}?print=true', 'Print', 'height=500, width= 900', 'scrollbars=1', true);">
Avatar billede mitbrugernavn Praktikant
20. november 2008 - 10:48 #1
prøv at skriv scrollbars=yes i stedet for scrollbars=1
Avatar billede nc85 Nybegynder
20. november 2008 - 10:55 #2
Det hjalp desværre ikke meget...
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 11:03 #3
Prøv denne OnClick:

OnClick="window.open('{$pageurl}?print=true', 'Print', 'height=500, width= 900, scrollbars=yes', true)

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 11:04 #4
og så selvfølgelig et semikolon og et afsluttende anførselstegn til slut.

    ;"

  // Steeven
Avatar billede nc85 Nybegynder
20. november 2008 - 11:07 #5
Det hjalp, thx
Avatar billede olebole Juniormester
20. november 2008 - 11:12 #6
<ole>

Brug aldrig mellemrum mellem de enkelte features i tredie argument i en window.open:

    onclick="window.open('{$pageurl}?print=true', 'Print', 'height=500,width= 900,scrollbars=yes',true)"

Det er ikke alle browsere, der kan håndtere mellemrummene  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 11:20 #7
// Steeven
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 16:00 #8
Tak for point.

  // Steeven
Avatar billede roenving Novice
22. november 2008 - 16:31 #9
-- ovenikøbet kan du udelade en værdi, bare den potentielt booleane variabel er til stede, vil den blive tolket til sand ...

onclick="window.open('{$pageurl}?print=true', 'Print', 'height=500,width= 900,scrollbars');"

-- og så forstår jeg ikke hvad mitbrugernavn har fået point for, da han fuldstændig overså problemet med at den tredje parameter var bevet delt i to selvstændige ,-(