Avatar billede webname Nybegynder
24. november 2008 - 11:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Load div ved OnSubmit?

Hej Eksperter,

Jeg vil gerne loade en div med et billede der fylder hele skræmbileldet AKA loading.gif når den trykkes på submit.

Hvordan kan jeg dette? Jeg er klar over at jeg skal bruger Onsubmit="" på min form, men hvordan med det javascript der skal styre div'en?

Håber i har tid og lyst til at hjælpe mig ;-)
Avatar billede w13 Novice
25. november 2008 - 09:58 #1
Du laver bare div'en og putter CSS på den, så den står korrekt, og så sætter du et id på (fx. id="load") og display:none;

Så kan du lave denne onsubmit:

onsubmit="document.getElementById('load').style.display='block'"
Avatar billede webname Nybegynder
25. november 2008 - 10:08 #2
Jeg tiltaler dig GUD resten af dagen! Det var fandme godt tænkt.

Tusind tusind tusind taaaak! :D
Avatar billede w13 Novice
25. november 2008 - 10:20 #3
Hehe, det er så i orden. ;)

Og tak for points!