Avatar billede gls Nybegynder
26. november 2008 - 20:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan det passe ?

Hej

Har en Lenovo bærbar pc - den er lidt over 2 år -  jeg har brugt den i 90 % af tiden med strømforsyning tilsluttet - kan det passe at batteriet nu er gået ?  Når jeg jeg fjerne tilslutningen til strømforsyningen går den straks ud !  Selvom batteriindikatoren viser 100 % opladning !
Avatar billede enriko Nybegynder
26. november 2008 - 21:03 #1
jeps din batteri  er dødt:D jeg har haft det samme problem , bare på min arbejdsplads pc. Der sidder celler i din batteri , de er muligvis klappet sammen , Du kan ikke gøre andet end købe en ny batteri,

Hvorfor har du også brugt den med 90procent af tiden med tilsluttet strøm?
Avatar billede gls Nybegynder
26. november 2008 - 21:41 #2
Trist  - men  vil du have point ?  Så giv et svar
Avatar billede enriko Nybegynder
26. november 2008 - 21:49 #3
hmm ved ikke :)

jo så pyt da :)

altså du skal kun accepterer hvis du  synes jeg har fortjent det
Avatar billede gls Nybegynder
26. november 2008 - 22:39 #4
Der er nok ikke så meget tvivl om du har ret  -  havde selvfølgelig en mistanke :-|
Avatar billede enriko Nybegynder
26. november 2008 - 22:41 #5
men hvorfor havde du den sat til af 90 % af tiden
Avatar billede gls Nybegynder
27. november 2008 - 09:14 #6
Det jeg mente var at den har kørt via strømforsyningen 90 procent af tiden  -  og kun meget lidt på batteri derfor synes jeg det er underligt batteriet går !