Avatar billede calo2 Nybegynder
28. november 2008 - 08:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udkendt an error has occurred

Hej

Sidder med en stor plantegning som jeg har arbejdet en del med(timer)! Nu vil jeg gerne tilføje noget tekst rundt om på tegningen. Dette kan også gøres med tekst værktøjet, men når jeg så forsøger at gemme kommer følgende fejlmeddelese:

udkendt an error has occurred

Jeg har forsøgt at ligge programmet ind på 2 cpu, men sammen fejl fremkommer??? Nogen som kender til problemmet og evt. har en løsning derpå? Fejlen kommer KUN når jeg har skrevet tekst i dokumentet. Man kan faktisk godt arbejde videre efter man har tilføjet tekst og lave en masse, men når man vil gemme får jeg en lang næse!?

Håber meget der er en el. flere som kan hjælpe mig. På forhånd tak og god weekend når man når så langt...
Avatar billede calo2 Nybegynder
28. november 2008 - 08:22 #1
Hov, og godmorgen... :-)

Der står selvfølgelig: An unknown error has occurred
Avatar billede calo2 Nybegynder
28. november 2008 - 08:25 #2
Lidt mere info:

Program = Illustartor CS2
OS      = Win XP - SP3
Avatar billede calo2 Nybegynder
28. november 2008 - 08:53 #3
Har fundet frem til følgende, men uden det store held!

Error "An unknown error has occurred" when you save an Illustrator CS2 file (Windows XP)

Issue

When you choose to save an Adobe Illustrator file as an AI or PDF file, the application returns the error message, "An unknown error has occurred."

Solutions

Do one or more of the following solutions:

Solution 1: Re-create the Transparency Flattner Presets file.

1.Quit Illustrator.

2. Rename the Transparency Flattener Presets file (for example, to Transparency Flattener Presets.old) located in Documents and Settings\[username]\Application Data\Adobe\Adobe Illustrator [version] Settings.

3. Start Illustrator. Illustrator creates a new Transparency Flattener Presets file.

If the problem continues, then the Transparency Flattener Presets file isn't the cause. To restore custom settings, delete the new Transparency Flattener Presets file and restore the original name of the previous Transparency Flattener Presets file.

Solution 2: Repair or reinstall Illustrator.

To repair Illustrator:

1. Choose Start > Settings > Control Panel > Add/Remove Programs.

2. Do one of the following:

-- Select Illustrator CS2, and then click Change/Remove. Follow the on-screen instructions to repair Illustrator.

-- Select Adobe Creative Suite 2, and click Change/Remove. Follow the on-screen instructions to repair the Illustrator component.

Solution 3: Save your file as an EPS file.

1. In Illustrator, choose File > Save As.

2. Specify a file name and location.

3. Choose Illustrator EPS (*.EPS) as the Format and click Save As.

Solution 4: Save your file without PDF compatibility.

1. In Illustrator choose File > Save As.

2. Specify a file name and location.

3. Choose Adobe Illustrator (*.AI) as the Format and click Save As.

3. Deselect the Create PDF Compatible File Option and click OK.

Note: If you choose the Create PDF Compatible File option, Illustrator creates an accompanying PDF file that is compatible with any application that recognizes PDF files.

Background information

Some required font files are removed if you remove Illustrator CS after you install Illustrator CS2.

Original VersionsIllustrator CS2 (12)

TechNote DetailsLast Update: 01-04-2007
ID: 332690
OS: Windows

Permanent Link: http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=332690
Products Affected:
Illustrator

-----

Jeg kunne benytte Solution 3(gemme som ESP). Ser dog kun dette som en nødløsning!-Ville meget gerne kunne gennem som *.ai og pdf når det nu er et Adobe produkt jeg har installeret!"!!

Leder derfor stadig på en løsning som kan give mig lov til at gemme som jeg ønsker.
Avatar billede calo2 Nybegynder
29. december 2008 - 15:51 #4
Lukker... Stadig ikke fået det løst:-(