Avatar billede pfr2697 Nybegynder
29. november 2008 - 09:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Popup vindue

Hej

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til et centreret popup vindue.. Kan godt lave Scriptet, men kan ikke huske hvordan jeg for vinduet til at fremstå uden adressefelt, scrollbars m.m. så der kun er en simpet ramme rundt om, hvor jeg så laver et link inden i der lukker vinduet.

Ved ikke om det har noget at gøre med at jeg har fået Vista.. Så den bliver vist anderledes i Internet Explore...

Håber i kan hjælpe..

Peter
Avatar billede keysersoze Guru
29. november 2008 - 10:00 #1
http://activedeveloper.dk/articles/275/

Hvis du har kørt med en anden browserversion i XP eller hvad du end kommer fra i forhold til Vista kan der let være forskelle - bla kan du ikke længere fjerne adressefeltet.
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
29. november 2008 - 10:30 #2
Hej Keysersoze

Det er nok det der er problemet, for det er adressefeltet jeg vil fjerne.. Ved du om det også gælder hvis jeg laver det i PHP/ASP

ellers er det bare at smide et svar, så er der 200 point...

Peter
Avatar billede keysersoze Guru
29. november 2008 - 10:42 #3
ASP/PHP er serverside-sprog og kan ikke få ting til at ske clientside - uden at ane hvad du skal lave kunne noget a la http://www.huddletogether.com/projects/lightbox/ måske være en alternativ mulighed.
Avatar billede pfr2697 Nybegynder
29. november 2008 - 11:37 #4
Endnu engang tag for svaret...