Avatar billede djmoose Nybegynder
01. december 2008 - 10:38 Der er 1 løsning

Se ændringer i Excel

Hvis jeg har et regneark med 10.000 varenummer. Hver varenummer har forskellige infoer i 17 kolonner. F.eks. vægt, pris osv.

Hver måned modtager jeg ændringer til disse oplysninger, som jeg modtager i et nyt excel regneark. Kan man på nogle måde sammenligne de to regneark, så jeg kan se hvorhenne forskellen er. Det er måske kun vægt der er ændret på et varenummer, og prisen på 2 andre.... og de resterende forbliver ens.

F.eks. markering med rød ved ændring.

PS) Rækkefølgen er opsat efter unikt ID nummer, men der kan sagtens komme et nyt varenummer ind imellem nogle linier???
Avatar billede djmoose Nybegynder
01. december 2008 - 11:30 #1
Det er 100.000 varenummer, så jeg flytter den lige til Access istedet:

http://www.eksperten.dk/spm/854811