Avatar billede lb-brauner Juniormester
02. december 2008 - 11:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Extern USB hardisk ikke registreret i oversigten: Denne Computer.

Jeg har en mini harddisk Buffalo HD-PSU2. Den kommer ikke med i oversigten, Denne Computer. Har været der før, men efter at have kørt en backup med programmet: Paragon drive backup, er den forsvundet, alle drivere skulle være opdateret. Under enhedshåndtering er den der og fungere korrekt, så hvad mon kan gøres så mit H:drev bliver synligt igen? Nogen der har en ide´ ?
Avatar billede realbeekay Nybegynder
02. december 2008 - 12:27 #1
Højreklik på Denne Computer og vælg administrer.
Klik på Diskhåndtering under Lager.
Se om du kan se din Buffalo i vinduet til højre.
Hvis den er der skulle du kunne angive/skifte drevbogstavet ved at højreklikke på enheden.
Avatar billede off-line Nybegynder
02. december 2008 - 14:08 #2
Se også, om harddisken står som "RAW" for hvis den gør, har den mistet
partitionstabellen (filtabellen). Men det kan reddes.
Avatar billede lb-brauner Juniormester
02. december 2008 - 23:51 #3
Tak realbeekay!! Det var lige det der skulle til - næsten for nemt - så lærte jeg noget. Du skal ha´de 30 point.
Avatar billede realbeekay Nybegynder
03. december 2008 - 08:10 #4
Selvtak :)