Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
03. december 2008 - 01:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import af kontaktpersoner fra Excel 2003 til Outlook 2003

Jeg har et Excel ark med felterne:
Virksomhed - Navn - Adresse - Postnummer - Telefonnummer - Email
Importen til Outlooks kontaktperson går også fint - med undtagelse af telefonnummer feltet. Feltet kan ses i import guiden i Outlook men numrene kommer ikke med. Jeg havde samme problem med postnummer feltet, men det løste jeg ved at skrive bynavnet lige efter, f.eks. 1550 Kbh. V. Lige så snart feltet kun består af tal, tages det ikke med. Istedet tager den bare forrige felt med igen.
For at gøre det mere tydeligt:

Sådan skulle det gerne se ud:
Virksomhedsnavn
Navn
Adresse
Postnummer
Telefonnummer
Email

Istedet ser det sådan ud:
Virksomhedsnavn
Navn
Adresse
Postnummer
Email

Postnummer vises altså 2 gange fordi den ikke fatter telefonnummer feltet (og det er tilsyneladende udelukkende fordi feltet kun består af tal).
Jeg har prøvet at formatere kolonnen som "speciel" og angive at der er tale om telefonnumre, men uden held :(

Er der nogen der har et rigtigt god bud på hvad der skal til?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. december 2008 - 01:23 #1
Jeg ved ikke om du kan bruge noget her: http://support.microsoft.com/kb/295664/da
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
03. december 2008 - 01:33 #2
Desværre ikke. Telefonnummeret kommer godt nok med, men alle felter bliver importeret på én linie adskilt af semikolons. Det kan jeg ikke så godt bruge :(
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
25. marts 2011 - 01:41 #3
Spørgsmål lukket