Avatar billede janfoged Nybegynder
03. december 2008 - 20:16 Der er 3 kommentarer

DVD til MPEG m. undertekster

Hej eksperter

Jeg sidder og skal bruge et lille klip fra en DVD i en PowerPoint ... så jeg skal bruge et program der kan rippe til mpeg, men som kan gøre det med underteksterne i behold.

Har prøvet nogle stykker, men uden det store held.

Det må selvfølgelig rigtigt gerne være freeware, men betalingsprogrammer kan gå, hvis det bliver nødvendigt.

Vh/ Jan
Avatar billede knat Novice
04. december 2008 - 12:08 #1
Mojn
Måske kan Nero 7 klare det ellers findes der mange free ware på nettet, du skal blot vide hvilket format du har og til hvilket format du vil have det.
Håber du finder et.

MVH
KT
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2009 - 18:06 #2
Et fantastisk simpelt program hvor der let kan tilføjes undrtekster:

http://dvdfab.com/download.htm
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2009 - 17:03 #3
Hvad synes du?