Avatar billede nicofrench Nybegynder
04. december 2008 - 01:33 Der er 1 løsning

NIMT - Søger Drupal nørd

Nicomatics IMG Motor Team (NIMT)
Hej vi søger en Drupal-nørd/kyndig person, der er interesseret i at hjælpe til med at justere et site.

Det er ikke design der er tale om - vi benytter et standard template. Primært er det backEnd, der skal sættes op og moduler, der skal justeres.

sitet det drejer sig om er:
http://motor.nicomatics.com

Da projektet er meget "Tys Tys" kan jeg ikke uddybe det yderligere her, men skriv til mig personligt på min mail hvis du/I er interesseret i at hjælpe til.

Kan sige at projektet involverer noget med Dakar Rally...
Der er ind til videre ikke afsat penge, men det er ikke utænkeligt - projektet er stadig på de spæde startfaser.
Projektet drives lige nu af 8 frivillige.

Vi leder efter personer, der er seriøse omkring det, de foretager sig - og helst personer, der er i Storkøbenhavns området - men er du den vi leder efter - så går det nok...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
06. september 2009 - 18:29 #1
Lukker - ikke aktuelt længere