Avatar billede club-p Nybegynder
09. december 2008 - 14:37 Der er 6 kommentarer

Statistikker (afsluttet kampe med odds)

Hej eksperter

Dette indlæg handler om spil på diverse ting, fx fodbold kampe, håndboldkampe osv (gambling)

Jeg kunne godt tænke mig at lave lidt statistik på allerede afsluttede kampes udfald og hvilket odds det gav hvis man havde spillet på kampen.

Jeg havde forestillet mig at tage fx 300 kampe og kigge på udfaldet af disse kampe samt det odds man havde fået hvis man havde spillet på kampen. Bagefter kan man så fx regne sig frem til hvor mange % af kampene der er gået hjem som har givet odds 1,5.

Problemet er bare at jeg ikke ved hvor jeg skal finde resultaterne af 300 kampe samt hvilket odds de gav hvis man havde spillet på dem.

Ved i hvor jeg kan finde sådanne informationer ??

På tekst-Tv side 271 (mener jeg det er) kan man se resultatet af kampe som er færdig spillet - samtidige kan man se hvilket odds man havde fået hvis man havde spillet på at det pågældende hold vandt. Men det er meget få kampe man kan se - men det er sådan en liste jeg leder efter - bare meget længere og med mange flere kampe.

Ved i hvor jeg kan finde sådanne informationer ??
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. december 2008 - 16:51 #1
Du kan se resultater flere år tilbage på fodboldkampe her.
http://www.dbu.dk/sr/default.aspx
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. december 2008 - 17:00 #2
Her kan du også finde information om kampe--tidligere møder mellem hold osv
http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?stats=true&g=s&tp=all&lid=1
Avatar billede corleonedk Nybegynder
09. december 2008 - 17:01 #3
Linket duede vist ikke,så prøv dette og gå ind under den liga du vil se
http://sportsresultater.tv2.dk/frontpage.php?menu
Avatar billede AnyFellow Mester
10. december 2008 - 11:34 #4
Du kan selv lave en liste gennem de næste uger.

Du tager listen over ikke-spillede kampe. Her har du odds på 1x2. Når kampene så er spillet, ved du hvad resultatet blev. Det sammenholder du med den oprindelige liste, og så har du grundlaget til din statistik.
Avatar billede club-p Nybegynder
10. december 2008 - 12:47 #5
yes listen indeholder resultaterne men ikke hvilket odds de gav.

kfisker: Tak for svaret men det vil tage mig alt for lang tid at lave denne liste selv - der må findes sådan nogle lister på nettet :o)

Listerne er gode men kender i nogle hvor der står hvilke odds de gav ???
Avatar billede corleonedk Nybegynder
10. december 2008 - 13:40 #6
Jeg skal ikke kunne sige om de forskelige bookmakers sider indeholder odds fra tidligere kampe,men jeg tvivler stærkt på det.

Du må nok i gang med at opbygge din egen.