Avatar billede romina Nybegynder
09. december 2008 - 20:36 Der er 1 kommentar

Hjælp til at finde en anden fig. på Youtube?

Hej

Jeg er ved at lave en opgave om Youtube, viral marketing og online identitet. Jeg vil i opgaven tage udgangspunkt i Fred Figglehorn, som er et meget kendt ansigt på Youtube. For at gøre opgaven mere spændende har jeg brug for at kunne sammenligne Fred med en anden figur, som også er kendt på Youtube. Jeg kender dog ikke andre som gør som Fred. Kender i nogen??
På forhånd mange tak

/Romina
Avatar billede dortem Nybegynder
10. december 2008 - 15:25 #1
ved godt det ikke relaterer fuldstændigt til dig spørgsmål, men hvis du skal lave en opgave om viral marketing, er det en god ide at inddrage videoen "dove evolution" som er et typisk eksempel.